Bravissimo Agency

På gång

Nyfiken på oss och vad vi gör? Med vårt nyhetsbrev är du alltid uppdaterad. Anmäl dig här.

Mickael Tannus
11 aug

Vi är glada över att få hälsa Mickael Tannus välkommen till Bravissimo! Mickael är en prisbelönt fotograf men har också över 20 års erfarenhet av både små och stora uppdrag inom formgivning och digital design. Med kärlek för storytelling och öga för helheten kommer han att stärka vårt team inom flera områden. Mickael utgår från Malmö/Helsingborg. Några smakprov på tidigare uppdrag:

Fotografering

Bravissimo - Svenska Designpriset 2020
14 sep

Vi har blivit nominerade i Svenska Designpriset 2020 i kategorin ”Rörlig bild/film – Identitet” för den varumärkesfilm vi tagit fram åt vår kund Knauf Danogips. Svenska Designpriset är en av Sveriges största tävlingar inom visuell kommunikation och avgörs av 50% juryns röster och 50% folkets röster. Prisutdelningen sker på Berns i Stockholm den 12 november.

Rösta gärna på vårt bidrag – så här gör du:
1. Följ länken https://designpriset.se/rostning
2. Leta upp vårt bidrag i kategorin ”Rörlig bild/film – Identitet” (Knauf Danogips varumärkesfilm)
3. Tryck på ”Rösta”-knappen under bilden och skrolla sedan ner till sidfoten.
4. Fyll i din mailadress och klicka på ”Skicka”-knappen.
5. Klicka på länken som skickats till dig för att bekräfta din röst.

Din röst betyder mycket för oss – tack!

4 sep

Vi ser fram emot en spännande höst tillsammans med flertalet nya uppdragsgivare. Varmt välkommen till Bravissimo önskar vi LB-Hus, Roxtec, Musik i Syd, Ferrero, Wesslau Söderqvist Advokatbyrå, Bazaar Food Market, Swedish Agro Machinery och Trackman.

Laddar fler

Kontakt

Vi skapar kommunikation och digitala lösningar som gör skillnad.
Fyll i om du vill bli kontaktad av oss via telefon eller e-post:

Jag godkänner att Bravissimo sparar information om mig. Läs mer här.

TACK

Vi har tagit emot dina uppgifter och kommer att kontakta dig så fort vi har möjlighet.

Bravissimo är Årets Byrå Sverige 2020

Bravissimo har högst Nöjd Kund-index i hela branschen med snittpoäng 9,4 av 10 och är ”Best practise” i Kunskap om varumärken, Administrativa rutiner, Utvärdering av samarbetet, Leveranssäkerhet, Affärsnytta och Effekt för pengarna.