Bravissimo Education - Kurser och utbildningar i digital marknadsföring

Bravissimo Education

Med lång erfarenhet av digital marknadsföring och pedagogiskt utbildande erbjuder vi personliga kurser och skräddarsydda utbildningar. Dessa ger dig förutsättningar för att framgångsrikt genomföra, utveckla och följa upp din digitala närvaro. Läs mer om våra tillgängliga kurser och utbildningar nedan.

Kurs Google Analytics Nybörjare - Bravissimo

4 september / Malmö

Kurs - Google Analytics Nybörjare

Plats: Jungmansgatan 12
211 11 Malmö

Datum och tid: 4 september 2020 kl. 8:30 - 12:30

Pris per deltagare: 4 900 kr exkl. moms

Inkluderar: Kurs, fika, kursmaterial och diplom

Kurs Google Analytics Avancerad - Bravissimo

18 september / Malmö

Kurs - Google Analytics Avancerad

Plats: Jungmansgatan 12
211 11 Malmö

Datum och tid: 18 september 2020 kl. 8:30 - 12:30

Pris per deltagare: 4 900 kr exkl. moms

Inkluderar: Kurs, fika, kursmaterial och diplom

Kurs Sociala medier - Bravissimo

2 oktober / Malmö

Kurs - Annonsera på Facebook och Instagram Nybörjare

Plats: Jungmansgatan 12
211 11 Malmö

Datum och tid: 2 oktober 2020 kl. 8:30 - 16:30

Pris per deltagare: 8 900 kr exkl. moms

Inkluderar: Kurs, fika, lunch, kursmaterial och diplom

Vill du att vi kommer till dig? Företagsanpassad utbildning

Här är det din verksamhet och dina önskemål som sätter agendan. Vi erbjuder utbildningar, föreläsningar och workshops utformade efter just ditt företags behov. Öka er digitala kompetens och möjliggör varaktiga resultat. Välkommen att kontakta oss för offert.

Om kursledaren

Kursledare Niclas Lundgren - Bravissimo
Våra kurser och utbildningar leds av Niclas Lundgren, senior digital marknadsförare på Bravissimo. Han besitter bred kunskap inom digital marknadsföring och har lång erfarenhet av allt som hör därtill. Niclas har föreläst och undervisat vid IHM Business School och Malmö Universitet i ämnen som digital marknadsföring, digital analys, testning och konverteringsoptimering samt rapportering och visualisering. Certifierad inom både Google Ads och Google Analytics.

Frågor och svar

Vad ingår i kursen?
I kursavgiften ingår genomförande av kurs, dokumentation av kursens innehåll samt kursintyg. Vid halvdagskurser ingår fika, vid heldagskurser ingår både lunch och fika.

När är sista anmälan?
Vi har ingen sista anmälan. Du kan i lugn och ro anmäla dig och dina kollegor så länge det finns platser kvar på kursen. Kontakta oss för information om antal lediga platser.

Samma vecka som din anmälan registrerats hos oss, skickar vi fakturan på deltagaravgiften. Du betalar för kursen i förskott, med 30 dagars betalningsfrist.

Jag har blivit sjuk eller fått förhinder – vad gör jag?
Vet du på förhand att du inte kan delta på din inbokade kurs, kan din plats överlåtas till en kollega inom ditt företag fram till och med datum för kursstart. Kollegans namn, telefonnummer och e-post ska då uppges till Bravissimo, så att vi kan ändra registreringen innan kursen börjar. Meddela oss detta via e-post till info@bravissimo.se

Om du inte har någon som kan ta din plats, kan du inom 14 dagar före kursstart be om att flyttas till ett annat kursdatum, byta till en liknande kurs eller be om att få ett värdebevis på motsvarande kursavgift. Vid mindre än 14 dagar till kursstart och du inte har någon som kan ta över din plats, är det dessvärre inte möjligt att få kompensation.

Vad gäller om en kurs blir inställd?
I det osannolika fall att en kurs behöver ställas in, på grund av för få deltagare eller andra förhållanden som ligger utom vår kontroll, sker följande: Bravissimo ger besked via e-post till deltagarna och upplyser om orsaken. Bravissimo erbjuder samma kurs vid ett senare datum, eller en annan kurs hos Bravissimo till motsvarande värde (+/- 1 000 kr). Om ingen av ovan punkter är aktuella för dig kommer du att få ett värdebevis motsvarande betald kursavgift för kursen.

Bravissimo är inte ersättningsskyldig gällande kostnader för flygbiljetter, hotell eller liknande i händelse av att en kurs måste ställas in.

Jag har fått ett värdebevis – hur funkar det?
Om du har fått ett värdebevis från Bravissimo kan du registrera dig på en ny kurs, när som helst inom tolv månader från startdatumet för den ursprungliga kurs du varit anmäld till. Giltighetstiden för värdebeviset löper ut efter tolv månader.

Du kan anmäla dig till en kurs med ett värde motsvarande värdebeviset. Om du vill anmäla dig till en dyrare kurs kommer Bravissimo att fakturera dig för mellanskillnaden. Anmäler du dig till en billigare kurs krediteras dessvärre inte mellanskillnaden.

Värdebeviset är inte personligt. Det gör att det kan nyttjas av en kollega om du själv inte har möjlighet att använda det.

Är du osäker på om ditt värdebevis är giltigt eller inte?
Vänligen kontakta oss på Bravissimo.

Några av våra nöjda kunder


Rebecca Centrén
, marknadsansvarig på Design Of, utbildade sig tillsammans med två kollegor inom Facebook Business, Ads Manager Facebook-annonser. Här gick vi bland annat igenom grunderna, alla steg som föranleder en bra annons, pratade om målgrupper och riktat innehåll. Efter utbildningen kan Design Of skapa riktade annonser på egen hand. Så här säger Rebecca om utbildningsledaren:

– Niclas var kunnig och uppdaterad på utvecklingen/vad som händer. Han var lättsam och gick igenom momenten i ett lagom tempo, med god tid för att ställa frågor.


Eva-Britt Gunnarsson
, marknadschef på Ahlberg Bil, gick en utbildning i sociala medier ihop med två kollegor. Målgrupper, de verktyg som Facebook tillhandahåller och effektivitet i marknadsföringen låg i fokus den här dagen.

– Vi fick den kunskap vi efterfrågade. Eftersom vi gör det mesta in-house så anpassades utbildningen efter vårt behov. Niclas var saklig och begriplig, lyhörd och pedagogisk.

Om Bravissimo

Bravissimo Agency är en prisbelönt reklam- och webbyrå med kontor i Kristianstad, Malmö och Ronneby. Vi hjälper våra kunder igång, vidare och framåt – i stora som små projekt, från idéer till färdiga produktioner. Vi använder våra tre hantverk – Creative, Digital och Studio – för att skapa kommunikation och digitala lösningar som syns, hörs och ger resultat. Medlemmar i Sveriges Kommunikationsbyråer (Komm), auktoriserad reklamutgivare (ARU) och officiell Google Partner, med certifierade medarbetare inom både Google Ads och Google Analytics. Vinnare av Årets Byrå Sverige 2020.

Vill du veta mer?

Välkommen att kontakta oss för mer information om våra kurser och utbildningar.

Christian Andersson

Marknadsstrateg / Projektledare / VD

0708 - 58 82 88
christian@bravissimo.se

Oscar Wilhelmsson

Webbstrateg / Projektledare

0708 - 85 76 67
oscar@bravissimo.se

Niclas Lundgren

Senior Digital Marknadsförare

0709 - 59 32 40
niclas@bravissimo.se

Kontakt

Vi skapar kommunikation och digitala lösningar som gör skillnad.
Fyll i om du vill bli kontaktad av oss via telefon eller e-post:

Jag godkänner att Bravissimo sparar information om mig. Läs mer här.

TACK

Vi har tagit emot dina uppgifter och kommer att kontakta dig så fort vi har möjlighet.

Bravissimo är Årets Byrå Sverige 2020

Bravissimo har högst Nöjd Kund-index i hela branschen med snittpoäng 9,4 av 10 och är ”Best practise” i Kunskap om varumärken, Administrativa rutiner, Utvärdering av samarbetet, Leveranssäkerhet, Affärsnytta och Effekt för pengarna.